Sziszó világa

Friss topikok

Linkblog

Vér, körömlakk, mániák

2016.10.16. 20:42 | Szisszo | 2 komment

1. Kiderül, hogy Ildi a szoba közepére akarja tenni az új kanapét, amivel gyakorlatilag teljesen ellehetetlenítené, emberi tartózkodásra alkalmatlanná tenné a szobát, a szekrényt nem lehetne kinyitni, és egyáltalán nem lehetne közlekedeni. Réka erre teljesen kiborul. 

én: Nyugi, Réka, Ildi egy korán jött forradalmár.

Réka: Ha te így hívod az elmebaj első jeleit, akkor tényleg az!

Ildi: De most mi bajod a szoba közepén a kanapéval? Emlékezz vissza, amikor Edina megkritizálta a te lakásodat! Odament, és a szokásos megsemmisítő hangnemében olyanokat mondott például a képeidre, hogy "ez mi?, ezt miért tetted ki?". Neked is milyen rosszul esett! Pedig ha neked jók azok a képek, akkor neki mi baja vele? Ha nekem jó a kanapé a szoba közepén, neked mi bajod vele?

Réka: De Ildi, ez egy másik kategória. Azt megérteném, ha azt kritizálta volna meg, hogy nem a falra tettem a képeket, hanem a padlóra rögzítettem szegekkel.

2.

Réka: Két napig suvickoltam az ablakról a festékcseppeket. Nem lehetett kilátni az ablakon. Gondoltam, hogy áthívlak segíteni, meg írtad is, hogy szóljak, ha kell valamit segíteni. De aztán elképzeltelek, ahogy ott suvickolsz udvariasan és buzgó igyekezettel, én meg a végén odamegyek, és tanító nénis szigorral megfeddlek, hogy nadeSziszó, csak minden harmadik festékcseppet vakartad le! Szóval eldöntöttem, hogy ez nem lenne megfelelő program neked, ezért végül nem hívtalak. És az egész lakás tele van a hajammal. Azt is órákba telt kitakarítani. Ha odaköltöztök, ott lesz a ti hajatok is??? Olyan megszállottan kapartam a festéket, és takarítottam a hajat, hogy apu már furcsállotta. Pedig azt hittem, hogy ő egy alapos ember. De most rájöttem, hogy annyira mégsem. Én ha egyszer elindultam, végigmegyek az úton!

Ildi: Az elmebaj első jelei.

én: Ildinél a kanapé a szoba közepén, Rékánál a mániákus takarítás, nálam meg a dokumentálási mánia. De tényleg, ismertek még valakit, akivel az együtt töltött idő fele azzal telik el, hogy fel kell idézni, hogy miket mondtunk a másik felében, hogy fel tudja jegyzetelni? És olyan aranyosan asszisztáltok a mániákusságomhoz. Bár tudom, hogy igazából tetszik nektek, hogy így benneteket is felkap a hírnév.

Réka: Miért? Olvassa valaki a blogodat???

3.

Ildi: Majd nézd meg az árgépen, Sziszó!

Réka: Árgép? Olyanokat mondtok! Nem lehet követni.

én: Gondolom, az valami oldal az interneten, ahol össze lehet hasonlítani az árakat.

Réka: Igen??? Mik vannak!!!

Sziszó: Azt szeretem benned, Réka, hogy könnyű neked újat mondani.

4. 

én: Volt az egyetemen egy tanár, aki szerint a "vér" szót be kellene tiltani, mert az egy fasiszta szó.

Ildi: És mit szólnának ehhez a vérfarkasok meg a vérnyulak? És a "testvér" szót is be akarja tiltani? Amikor nagyon veszekszünk az öcsémmel, mindig az a végső érvem, hogy de hát én a te tested, a te véred vagyok, ennyire nem utálhatod saját magadat.

én: Jó kérdés! Azt nem tudom, a "testvér" szóval mik a tervei. Bennem az merült fel, hogy a "vér" szó betiltása után milyen gondban lenne a vérellátó szolgálat. Kis rajzocskákkal meg jelekkel próbálnák elmagyarázni az embereknek, hogy gyertek, mert meghalnak a betegek, és adjatok tudjátokmit, azt, de azt a szót, tudjátok melyiket, nem mondhatjuk ki, de gyertek, és adjatok. 

Ildi: Egy jó lenne abban, ha betiltanák a "vér" szót. A finnugor nyelvrokonság elméletének egyetlen bizonyítéka is eltűnne végre!

5.

Réka: Mutasd a kezed... Jó, inkább nem mondok semmit... Hogy lehet ilyen egyenetlenül kilakkozni egy körmöt???

én: Pedig mielőtt indultam, még gyorsan kijavítottam, mert le volt pattogzva, és tudtam, hogy le fogsz cseszni.

Réka: Te honnan tudtad, hogy én is jövök?

én: Ildi írta a cseten.

Réka: Ti a hátam mögött cseteltek? Nélkülem???

én: Igen, de csupa olyan témáról, amit te nem bírsz elviselni: halál, szex, ilyenek.

Réka: Ja, persze, el is higgyem, hogy a halálról csetelgettek! Inkább arról, hogy újítsd fel a lakkod, mert lecsesz a Réka.

6.

én: Ne mondjatok már ennyi vicceset, nem bírom megjegyezni. Legyetek szépen, rendesen unalmasak, mint más. Most beszélgessetek egy kicsit arról, hogy Réka hogyan akarja berendezni a lakását, de unalmasan ám, hogy legyen egy kis nyugalmam! Ne legyen benne semmi csipkelődő elemzés a szoba közepére állított kanapék vagy a hajszáltaszító bútorszövetek iránt érzett mániákus vonzalom pszichológiájáról! Ne legyen benne semmi olyasmi, hogy Réka antifinnugrisztikai sarkot akar berendezni a kisszobában!

7.

Ildi: Egy barátnőm elment Spanyolországba babysitternek. Csak azt nem értem, hogyan lehet munkát találni Spanyolországban.

én: Miért? Te is el akarsz menni Spanyolországba babysitternek?

Ildi: Dehogy! Inkább a halál!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszovilaga.blog.hu/api/trackback/id/tr4011814051

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása