Sziszó világa

Friss topikok

Linkblog

Nagykarácsony, avagy nagy karácsonyi marhaságok

2016.12.26. 16:46 | Szisszo | Szólj hozzá!

1.

Dia: Annyi híres ember meghalt az idén.

én: Igen, tiszta szerencse, hogy nem vagyok híres.

2.

Dia: Szerintem a tihanyi őslevendulás a legszebb táj az egész világon. Majd itt szórjátok szét a hamvaimat.

én: Azt hiszem, törvény van rá, hogy nem lehet szétszórni. Én törvénytisztelő állampolgár vagyok, szóval az urnatemetőbe mész.

Dia: Andris, te hajlandó vagy szétszórni a hamvaimat?

Andris: Cicuka, hat évvel fiatalabb vagy nálam, szerintem te fogod szétszórni az én hamvaimat.

én: Maradjunk annyiban, hogy ezt még meglátjuk.

Odaérünk az őslevenduláshoz.

én: Dia, mit is  mondtál, hogy most szórjuk szét a hamvaidat?

Andris: Ha gondolod, részletekben is megcsinálhatjuk. Mondjuk most csak a kezedet szórjuk szét.

3.

Dia Trini kutyának: Trini, mit csinálsz már megint? Fél életemet azzal töltöm, hogy fosból moslak.

4.

Dia lelkesen felkap egy érdekes formájú fadarabot:

- Andris, nézd, ez olyan, mint egy halott lajhár! Befogadjuk?

én: Legalább nincs vele sok gond: nem mozog, nem eszik, csak rohad szép csendben.

 5. 

Egy nő a veszprémi állatkertben a pingvinekre: Ebben a hidegben nem vágynak a vízbe. Még az ablak is ki van nyitva, biztos fáznak szegények.

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszovilaga.blog.hu/api/trackback/id/tr8212074429

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása