Sziszó világa

Friss topikok

Linkblog

Stressz vagy busz

2016.09.17. 11:04 | Szisszo | Szólj hozzá!

- És amúgy jól vagy?

- Mitől lenne egy ember jól???

- Csak udvariasságból kérdeztem, szóval válaszolj te is szépen, udvariasan.

- Ja, akkor igen, jól vagyok. Nem dolgozom magamat halálra.

- Én sem. De még így sincs időm semmire.

- Nekem sem. Én nem is tudom, mások hogy csinálják, akik sokat dolgoznak, meg családjuk is van.

- Hát, ők stresszesen élnek, mi meg szépen, nyugodtan, lelassulva, és örökké élünk.

- Dehogy, mert minket meg elüt egy busz.

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszovilaga.blog.hu/api/trackback/id/tr6411716489

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása