Sziszó világa

Friss topikok

Linkblog

2009.06.03. 17:27 | Szisszo | 4 komment

Morr, a helyesírás-ellenőrző packázásai és bosszantásai:

"... fog sor kerülni..." - írtam én.

A helyesírás-ellenőrző szerint egybe kell írni, azaz "FOGSOR".

Ilyesmik miatt táplálom azt a reményt, hogy a gépek soha nem fognak megtanulni emberül.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszovilaga.blog.hu/api/trackback/id/tr171161679

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

angily 2009.06.04. 22:59:44

haha :)

emlékszel még a (régi szép?) STAR-os időkre, és a Transit helyesírás-ellenőrzőjének szellemes javításaira?
nekem most csak a
kisüti -> kisüsti ugrik be... :)

Szisszo 2009.06.05. 11:13:36

@angily: szerintem az pontosabban úgy volt, hogy: "süti" helyett ajánlotta a "kisüsti"-t. z még jobb: gasztronómia témakörön belül maradt, mintha értené, miről van szó!

biztos a sütőkhöz mellékelt receptekben volt mindez, ha emlékszel, a sütők használati utasítását az a roppant okos lány fordította, aki még egy csimpánznál is kevésbé bírta a magyar nyelvet!

kilencövestatu 2009.10.13. 07:13:11

A régebbi winword-ök kakaspörkölt javítását "kakáspörkölt"-re sose fogja felülmúlni semmi! :)

Szisszo 2009.10.13. 22:05:14

muhahaha, a kakáspörköltről én sajnos (vagy inkább szerencsére) lemaradtam!
süti beállítások módosítása