Sziszó világa

Friss topikok

Linkblog

Lányos blabla

2017.11.20. 11:29 | Szisszo | Szólj hozzá!

1.

Jolán nem bírja a nyilvánosságot. Gyöngyi a következő Jolán-specifikus fenyegetéssel áll elő: Téged most le foglak fényképezni, és felraklak!

2.

A Sas-hegyen elhúz felettünk egy kánya.

Jolán: Gyöngyi, állj beljebb! Amilyen kicsi vagy, ez a kánya felkap, és elvisz.

Olga: Bánja kánya!

Gyöngyi: Olga, tőled nem ezt vártam.

Olga: Egy jó szóviccért bármit. Sőt, még egy rossz szóviccért is.

3.

Gyöngyi 50 fotót készíttet magáról a Sas-hegyen. Jolán kezdi megelégelni a fotózkodást: Mi van? Amerikában el akarod adni magadat ukrán 20 évesnek?

4.

Jolán és Olga: Mindig te szoktál elkésni a találkozókról, Gyöngyi!

Gyöngyi: Jó... De volt olyan, hogy nem mentem el egy programra?

Jolán és Olga: Sajnos nem!

5.

- Egy orvosi könyvet fordítok. Betegségek A-tól Z-ig. A rákos részt kihagytam. Úgy éreztem, én azt most nem bírom lelkileg, majd visszatérek rá később, ha éppen nagyon vidám leszek. Utána szerencsére laza témák jönnek, most azokat fordítom. Depresszió, a rákhoz képest vidámpark. Merevedési zavarok, az engem nem érint, nem nyomasztó, vidámpark, vattacukor, Hawaii, diszkógömb, napfény. Dermatitisz, vidámpark, nemcsak a rákhoz, hanem úgy általában az élethez képest is. 

- Szilvike, majd ha itt lesz már az advent, szépen ki lesz világítva a város, ünneplőbe öltözik  az ember lelke, akkor térj vissza a rákhoz, akkor könnyebb elviselni.

- Hm, kösz. Jó kis adventi téma.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszovilaga.blog.hu/api/trackback/id/tr713320911

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása