Sziszó világa

Friss topikok

Linkblog

Kosztolányi, tinik, csók

2017.09.12. 23:22 | Szisszo | Szólj hozzá!

Megvan az a talán elítélendő szokásom, hogy szeretem kihallgatni ismeretlenek érdekes beszélgetéseit. Nemrég egyenesen arra vetemedtem, hogy egy láthatólag első randin feszítő tizenéves párocska mellől nem tudtam eljönni, miközben mindhárman a kilátást bámultunk a budai várból. Illetve én csak úgy tettem, mintha bámulnám, ők meg inkább egymást bámulták megbűvölve, és a következő szavak hagyták el ajkukat:

Lány: Tudod, minek öltöztünk be a barátnőmmel farsangkor? Kosztolányinak és Adynak. Én voltam Kosztolányi, mert ő a kedvencem. A barátnőm is Kosztolányi akart persze lenni, de végül sikerült rábeszélnem Adyra. Régi fotókat tanulmányoztunk, hogy milyen ruhákban jártak, szereztünk öltönyöket, kalapokat, csokornyakkendőket. Napokon keresztül vitatkoztunk, hogy ez vagy az a kalap hiteles-e, felvett volna-e ilyet Kosztolányi vagy Ady.

Fiú (teljesen elolvadva): A múltkor, egy buli végén a legjobb barátommal, nem fogod kitalálni, mit csináltunk. Elzarándokoltunk hajnalban Kosztolányi síremlékéhez, mert ő a barátom kedvence, és én is szeretem.

Ezen a ponton képtelen voltam tovább meredten bámulni a Bazilikát, mert nem akartam lemaradni a csókjelenetről. A romantikus dramaturgia beteljesedett, a csók elcsattant, én meg elballagtam, mert több kihallgatnivaló már nem volt.

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszovilaga.blog.hu/api/trackback/id/tr4412825336

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása